Lowongan Customer Success Specialist-PT. YesBoss Group Indonesia

Customer Success Specialist-PT. YesBoss Group Indonesia

Jakarta Selatan (Jakarta Raya) | Ditayangkan: 04-January-2018 | Tutup pada 03-February-2018

Kata.ai is the first and leading Artificial Intelligence startup in Indonesia that builds
Natural Language Understanding of Bahasa Indonesia. Our team is backed by prominent VC Firms in the region, rapidly growing with large enterprise customers adoption inBanking, FMCG, ECommerce and Telecommunication industries. We are ex-Silicon Valley engineers used to work at Google Deepmind, IBM Watson, VMware, Airbus and tech companies in Hamburg, Tokyo, London and Paris.

Kata.ai is the first and leading Artificial Intelligence startup in Indonesia that builds Natural Language Understanding of Bahasa Indonesia. Our team is backed by prominent VC Firms in the region, rapidly growing with large enterprise customers adoption in Banking, FMCG, ECommerce and Telecommunication industries. We are ex-Silicon Valley engineers used to work at Google Deepmind, IBM Watson, VMware, Airbus and tech companies in Hamburg, Tokyo, London and Paris.
 
Do you like working on early stage startup where you have more freedom and responsibilities? You will work closely with a great and passionate people who strive to be one of the best tech startups in Indonesia. You will get opportunities to enhance your skills and learn new state of technologies.
 
Responsibilities:
  • Arranging regular update discussion with clients on the product usage performance.
  • Responding to client's (core client) for any additional feature request.
  • Collaborate and Coordinate with Enterprise Solution Engineering team in the development of additional feature requested by client.
  • Ensuring that client is aware of new features released from Platform team or Enterprise Solution team.
  • Maintain good relationship with existing and new clients at all times. 
 
Requirements:
  • 2 years working experience in client relationship management/ client service/ customer service manager for tech companies.
  • Experienced in handling more than 10 clients at one time professionally.
  • Has basic understanding of agile software or agile methodology, user-centric oriented, self-starter
 
Benefits:
  • Competitive compensation.
  • Working with young ambitious people on a great product.
  • Time for personal development.

• Working with young ambitious people on a great product.
• Time for personal development.
• Flexible working environment.

ALAMAT : PT. YesBoss Group Indonesia

Syarat & Ketentuan lowongan Customer Success Specialist-PT. YesBoss Group Indonesia

Sebelum Anda melamar lowongan Customer Success Specialist-PT. YesBoss Group Indonesia atau menekan tombol Lamar Sekarang, Anda harus mengerti dan menjalankan setiap ketentuan dari situs kami (pengelola Rumahmp3.web.id) berikut:

  • Iklan lowongan kerja ini dibuat oleh PT. YesBoss Group Indonesia , kami tidak mengubah/menambahkan/memvalidasi lowongan kerja secara langsung.
  • Iklan lowongan kerja ini disediakan gratis, kami tidak akan pernah meminta biaya baik secara langsung maupun perusahaan bersangkutan.
  • Segala transaksi yang terjadi saat Anda melamar dalam iklan Customer Success Specialist-PT. YesBoss Group Indonesia di luar tanggung jawab kami.
  • Di situs kami ini terdapat link, berupa banner maupun text, ke situs lain. Kami tidak betanggungjawab atas isi dan akibat yang ditimbulkan dari situs-situs tersebut


Apakah lowongan Customer Success Specialist-PT. YesBoss Group Indonesia asli (bukan palsu)?

Untuk mengecek apakah lowongan yang ditawarkan oleh PT. YesBoss Group Indonesia adalah jujur (bukan penipuan) berikut beberapa tipsnya:
  • Pastikan bahwa PT. YesBoss Group Indonesia merupakan salah satu perusahaan terpercaya dan kredibel. Silakan memeriksa dari hasil pencarian Google apakah perusahaan itu benar-benar asli (bukan fiktif). Periksa juga tanggapan dari pengguna atau pegawai dari PT. YesBoss Group Indonesia .
  • Berhati-hatilah dengan perusahaan yang hanya menggunakan alamat email publik/gratisan (seperti @gmail atau @yahoo.com) atau SMS (termasuk aplikasi sejenis telegram atau whatsapp ) sebagai media komunikasi. Perusahaan akan lebih meyakinkan jika memiliki telepon kantor sendiri atau alamat email domain web perusahaan.
  • Jika Anda dimintai uang untuk alasan apapun, sebaiknya Anda tidak menghiraukan lowongan tersebut. Beberapa alasan sering dipakai adalah biaya seragam, biaya training (pelatihan), biaya penggantian materai, dan membayar formulir/surat perjanjian.
  • Pastikan bahwa lowongan yang Anda incar sesuai dengan judul dari lowongan ini, yaitu Customer Success Specialist-PT. YesBoss Group Indonesia . Pastikan Anda tidak ditawari bisnis investasi yang mencurigakan atau menjadi member MLM yang tidak jelas.

Kategori Lowongan Kerja